Международният Джаз Фестивал Банско е най-голямото лятно музикално събитие в България. Огромната популярност, която фестивалът спечели сред специалисти и почитатели по целия свят, го превърна в едно от най-значимите международни културни събития на Балканите.
В последните 2 издания вода “Хисар” е верен партньор на музикалната инициатива, която традиционно събирамногохилядна публика всяка година.
В програмата на Фестивала присъстват стилове и групи, представящи почти всички направления в жанра.
Сред родните звезди, които огряха сцената на фестивала са Хилда Казасян, Камелия Тодорова, Васил Петров, а също така и групите Sentimental Swingers и Big Band Благоевград. Част от интересните имена от чуждестранната сцена, които посетиха Банско са Аксел Цвингенбергер, който е един от най-популярните буги изпълнители в света, Патриция Лакуидара, Ян Детвилер и холандската саксофонистка Кенди Дълфър, неповторимата Пати Остин и неостаряващите Мънго Джери Блус Бенд.
Най-големите имена на българската джазсцена и елитни музиканти от Европа и цял свят сътвориха уникално музикално преживяване под звездното небе на Банско.
Класацията “Любимите Марки” е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които, ако изчезнат, биха ни липсвали. Затова именно потребителите номинират, гласуват и подкрепят брандовете в три кръга. За 2017 година минерална вода “Хисар” бе номинирана в цели две категории – бутилирани води и безалкохолни напитки.
С наградата “Любима Марка” потребителите за трета поредна година отличиха “Хисар” в сектор бутилирани води. “Хисар” си заслужи и класиране в престижната челна тройка и в категория безалкохолни напитки за газираните напитки и студения чай, които произвежда.
Предприятието, в което се бутилира минерална вода “Хисар” от извор №7, е основано през 1958 г. Сведенията за същото водоналивно предприятие датират от времето на цар Борис III. Минерална вода “Хисар” се използва отпреди повече от 2000 години. Това е водата, която са пили императори и царе. Гр. Хисаря е възникнал през четвърти век пр. н.е. Наличието на 22 топли минерални извора с лечебни свойства е наложило построяването на града, който е бил защитен с крепостни стени, дълги 2315 метра и високи 10 метра. Траки, византийци, славяни и българи предават през вековете на възход и разруха славата на целебната вода.
Днес минерална вода “Хисар” е добре позната и предпочитана, слабо минерализирана (276 мг/л), с отлични трапезни и вкусови качества, които многократно са били високо оценени на форуми у нас и в чужбина. “Хисар” е номинирана от Интер Еко 2000 и е носител на голямата награда за качество International Trophy for Quality, New Millennium Award – Italy, има два златни медала от Международен Пловдивски панаир, Любима Марка за 2015 и 2016 година.
По повод наградата, от екипа на предприятието отбелязаха, че успешната историята на марката стъпва и върху емоционалната привързаност потребител – марка, която е градена дълго и последователно. Вече повече от половин век “Хисар” се радва на доверието на потребителите и печели нови, което прави бранда все по-силен и успешен.
29.06.2017
Жива вода за българската акробатика
“Жива вода” е партньор на Държавния индивидуален шампионат по акробатика за младша, старша възраст и младежи. ВГорна Оряховица, спортен комплекс “Никола Петров” стана състезателна арена за 188 състезатели от 14 клуба в страната. Шампионатът беше и контролно състезание за влизане в състава на националните отбори за предстоящото Европейско първенство през м. октомври в гр. Ржежов, Полша. Младите надежди на родната акробатика бяха наблюдавани от националния треньор на БФСА – г-н Драгомир Драганов и от най-уважавания треньор в световната акробатика – българинът Матей Тодоров. Г-н Тодоров е създателят на силната акробатична школа на Великобритания и първият треньор на британския национален отбор, който се формира през 1988 г. В момента е експерт към Европейската федерация по гимнастика.
Пожелаваме успех на младите акробати на Европейското първенство в Полша през октомври и на летните младежки олимпийски игри в Буенос Айрес през 2018. Да им върви като по вода!
С награда „Златно сърце” бе отличена Минерална вода „Хисар” в каузата „Спортни инициативи” на специална церемония, вчера, в хотел „Хилтън”.Отличена е кампанията приканваща всички да се движат повече, да забравят за дигиталните устройства и да усетят радостта от танците, движението и живото общуване. Производителите на утвърдената марка стартираха кампанията през октомври под надслов – „Формулата на забавлението е Н2О+движение=забавление” и тя бързо спечели много последователи. От „Хисар” организираха уникално dance battle шоу в рамките на Софийския маратон и младите хора получиха възможност да се забавляват с много танци и денс състезания в стил рап, хип-хоп и брейк.Минерална вода „Хисар” е отличена и за подкрепата, която осъществява към знакови за страната спортни събития като Световната купа по спортна гимнастика и акробатика, и Маратона на София.
Наградите за благотворителност и Корпоративна Социална Отговорност на Business Lady имат за цел– да дадат гласност на различни професионални успехи, качества и постижения във всяко отношение. Призът „Златно сърце” цели да възнагради морално усилията на онези компании и отделни личности, които са допринесли най-много чрез средства и отделено време за дадена кауза.
Тази година МИНЕРАЛНА ВОДА „ХИСАР” стана и ЛЮБИМА МАРКА, в единствената по рода си потребителска класация у нас, която представлява не експертното, а потребителското мнение за брандинга.









