Рекорден брой потребители подкрепиха предпочитаните от тях брандове в
единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. За 2023 година
близо 62 хиляди души дадоха своя вот. В първия етап гласоподавателите бяха близо 10
000, във втория – над 22 000, а в третия финален кръг гласувалите са близо 30 000.
Любимата минерална вода на българския потребител е „Хисар”, която тази година
навършва 65 години. Над 16 000 души гласуваха за „Хисар” в класацията „Любими
марки”.
В своята дълга история марката е устояла на превратностите на времето и продължава
да има силно пазарно присъствие.Признанието на потребителите е най-високата оценка
и най-ценния подарък за годишнината на марката коментираха от предприятието.
За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при
номинациите – те са свободни и основани единствено на потребителските
предпочитания.