Минерална вода “Хисар” е Любима Марка в единствената потребителска класация унас

Класацията “Любимите Марки” е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които, ако изчезнат, биха ни липсвали. Затова именно потребителите номинират, гласуват и подкрепят брандовете в три кръга. За 2017 година минерална вода “Хисар” бе номинирана в цели две категории – бутилирани води и безалкохолни напитки.
С наградата “Любима Марка” потребителите за трета поредна година отличиха “Хисар” в сектор бутилирани води. “Хисар” си заслужи и класиране в престижната челна тройка и в категория безалкохолни напитки за газираните напитки и студения чай, които произвежда.
Предприятието, в което се бутилира минерална вода “Хисар” от извор №7, е основано през 1958 г. Сведенията за същото водоналивно предприятие датират от времето на цар Борис III. Минерална вода “Хисар” се използва отпреди повече от 2000 години. Това е водата, която са пили императори и царе. Гр. Хисаря е възникнал през четвърти век пр. н.е. Наличието на 22 топли минерални извора с лечебни свойства е наложило построяването на града, който е бил защитен с крепостни стени, дълги 2315 метра и високи 10 метра. Траки, византийци, славяни и българи предават през вековете на възход и разруха славата на целебната вода.
Днес минерална вода “Хисар” е добре позната и предпочитана, слабо минерализирана (276 мг/л), с отлични трапезни и вкусови качества, които многократно са били високо оценени на форуми у нас и в чужбина. “Хисар” е номинирана от Интер Еко 2000 и е носител на голямата награда за качество International Trophy for Quality, New Millennium Award – Italy, има два златни медала от Международен Пловдивски панаир, Любима Марка за 2015 и 2016 година.
По повод наградата, от екипа на предприятието отбелязаха, че успешната историята на марката стъпва и върху емоционалната привързаност потребител – марка, която е градена дълго и последователно. Вече повече от половин век “Хисар” се радва на доверието на потребителите и печели нови, което прави бранда все по-силен и успешен.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.