Зрелищни денс битки в стил рап, хип-хоп и брейк имаха възможност да наблюдават участниците и зрителите на Маратон София 2015. Шоуто бе организирано от “Хисар” -официална вода на знаковото спортно събитие за поредна година.
Производителите на утвърдената марка обявиха старта на нова кампания – „Формулата на забавлението е Н2О+движение=забавление”, с която призоваха всички да се движат повече, да забравят за дигиталните устройства и да усетят радостта от танците, движението и живото общуване. Рапърите от СкандаУ доведоха до истинско избухване младата аудиитория.Към тях се присъединиха властелините на Street Dance Battle от „Da Clique” и сътвориха своеобразен уърк шоп по специфичните за хип-хопа, брейк и рап-а движения пред многобройните фенове на маратона. Денс бойците демонстрираха майсторските си умения на балкански вицешампиони по хип-хоп и показаха невероятно двучасово шоу с 25 танцьора на възраст от 6 до 23 години, игри за публиката, денс батъли и безплатен урок по танци.
Рапърите от СкандаУ и танцьорите “DA Clique” демонстрираха как може да се живее активно и забавно с танци и музика.
Зрителите на шоуто се насладиха на хореографии върху най-актуалните световни и български хитове за тази година. Комбинираната динамика от хип-хоп, рап и брейк танци накара най-ентусиазираните зрители да премерят сили с професионалните танцьори в специалните денс батъли, организирани от вода „Хисар”. Позитивни емоции съпътстваха изявата на младите хора, обединени от една обща и полезна за самите тях кауза, да се движат и общуват, без заучени хореографии, без притеснение от това какво си мислят другите, без задръжки.
Собственикът на Бутилираща компания „Хисар”, Димитър Консулов заяви, че се радва да даде възможност на младите хора да изявят себе си по начин, който им харесва – модерно, творчески и силно.Танцовите битки са езикът на себеизявата, те са метафора на живота, така , както го усещаш и разбираш, по начина, по който сам го чувстваш!Надявам се в бъдеще кампанията на „Хисар”:”Открий формулата на забавлението” да продължи да се развива все така успешно и близо до младите хора!”

„ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” е единствена по рода си потребителска класация.Провежда се за седма поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. Инициативата е уникална потребителска класация, основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представлява не експертното, а потребителското мнение за брандинга.
В категория МИНЕРАЛНИ ВОДИ потребителите определиха за любима марка МИНЕРАЛНА ВОДА „ХИСАР”. Марката бе номинирана от самите потребители за участие в класацията и премина успешно трите етапа на състезанието, завършвайки като фаворит на гласувалите.
Газирани напитки и студен чай „ХИСАР” също се представиха успешно в класацията като се класираха в челната тройка на секция БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ.

Минерална вода „Хисар” подкрепя кампанията „Вземи си колелото“, с цел велосипедът да се превърне в основен начин за придвижване.
Кампанията е свързана с популяризиране на колоезденето като по-здравословен и екологичен начин за придвижване в големите градове, ще се включат участници от всички възрасти.Доказано е, че масовото колоездене може да намали вредните емисии във въздуха до 80%.
Йордан Йовчев, един от най-обичаните български спортисти и заместник-министър на спорта в служебното правителство бе специален гостна събитието в града под тепетата и призова пловдивчани по-често да се качват на колело.
Маратон, щафетни състезания, много забавления и томбола за всеки, качил се на две колела съпътстваха събитието.

Националният рекордьор на стипълчейз, Митко Цонев, бе най-бърз на 20 километровата дистанция при мъжете днес в 31-вото издание на Маратона на София. За своя успех младият състезател бе премиран с награда и от екипа на Официалната вода на Маратона – “Хисар”. Часовник създаден за любители на спорта и екстремните натоварвания зарадва победителя. От Минерална вода „Хисар” пожелаха „да му върви по вода и още много победи за Цонев в бъдеще”.